Cel i korzyści:
Pomoc menedżerom w odkrywaniu i maksymalnym wykorzystaniu potencjału zespołu poprzez zrozumienie nowoczesnych metod zarządzania, budowanie zaangażowania, efektywnej komunikacji oraz wspieranie rozwoju pracowników.
Korzyści dla uczestników:
- Poznanie różnych stylów zarządzania, w tym Agile i empowermentu, oraz ich zastosowania w praktyce.
- Umiejętność budowania zaufania, autorytetu i zaangażowania w zespole.
- Opanowanie skutecznych technik komunikacji, w tym feedbacku i aktywnego słuchania.
- Rozwinięcie umiejętności motywowania i wspierania proaktywności pracowników.
- Zastosowanie nowoczesnych narzędzi zarządzania, takich jak JIRA, Trello czy Slack, w planowaniu i realizacji celów zespołowych.
- Rozwijanie synergii w zespole dzięki zrozumieniu różnorodności i pracy w modelu „Wygrany-Wygrany.”
Szkolenie dostarcza praktycznych wskazówek i narzędzi, które pomogą liderom skutecznie zarządzać zespołem i podnosić jego efektywność w dynamicznym środowisku pracy.
Program szkolenia:
JAK UWOLNIĆ POTENCJAŁ ZESPOŁU – ROLA MANAGERA
Wstęp do zarządzania
Zarządzanie i style zarządzania
Agile Management (Zwinne Zarządzanie) vs. Tradycyjne Zarządzanie
Empowerment, kluczem do sukcesu w zrządzaniu zespołami
5 poziomów delegowania – czyli od listonosza do samodzielnego pracownika w terenie
Autorytet nieformalny, zaufanie i ich rola w efektywnym zarządzaniu
Proaktywność w praktyce funkcjonowania zespołu
Zebrania, spotkania z pracownikami (formalne, nieformalne)
Potencjał pracownika – jak go rozpoznać, rozwijać i wykorzystać
Rozmowy z pracownikami – roczne, kwartalne, miesięczne, burze mózgów vs constans feedback.
Szybkość i trafność komunikacji oraz wpływ na zaangażowanie i rozwój pracownika.
Zwinne metody zarządzania angażujące pracownika
Jak unikać błędów zachęcania do pro aktywności
Konstruktywna informacja zwrotna
Kto i po co potrzebuje informacji zwrotnej
Cele informacji zwrotnej
Konstruktywna informacja vs krytyka
Jak przygotować dobry feedback
Jak zmotywować zespół i pracowników do udzielania informacji zwrotnej
Rola komunikacji w firmie
Rodzaje komunikacji (werbalna, a niewerbalna)
Siła i znaczenie pytań w komunikacji
Aktywne słuchanie – rola i techniki
Komunikat „JA” vs komunikat TY
Wpływ Social Media na zmianę sposobu komunikacji międzyludzkiej
Synergia w zespole
Różnorodność ludzi – największa bariera i największy potencjał
Cele Klienta, firmy, mojego pracownika vs. moje cele
Jak motywować ludzi na odległość, jak ich wspierać
Automotywacja jako warunek konieczny dla proaktywności
Budowa współpracy Wygrany – Wygrany
Zwinne narzędzia do zarządzania
Rola i funkcje komunikatorów w szybkości komunikacji
(Skype, Messenger, WhatsApp, Slack, grupy i czaty)
E-mail, SMS, telefon – jak korzystać w zależności od rangi sprawy
Planowanie pracy zespołu:
- Stworzenie checklisty zespołu
- Praca z terminarzem, kalendarzem, audio i video konferencje
- Planowanie działań etapami, tworzenie Sprintów
- Systemy do zarządzania zadaniami: JIRA, Trello,
KPI’s–kluczowe mierniki sukcesu
Stand Up calls – zwinne podsumowania constans feedback
Czas trwania: 2 dni
Prowadzi Justyna Kozłowska
Terminy i organizacja :
AKTUALNE TERMINY SZKOLENIA
14-15.01.2025 r.
23-24.10.2025 r.
CENA ZA UDZIAŁ:
3.500 PLN
(+ 23% VAT) za osobę
Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe oraz Dyplom ukończenia SZKOLENIA.
Noclegi są dodatkowo płatne na miejscu w hotelu – nieuwzględnione w cenie szkolenia. Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu w atrakcyjnej cenie.
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów
HARMONOGRAM SZKOLEŃ:
Dzień I | Dzień II | ||
szkolenie | 09:30 – 11:00 | 09:00 – 11:00 | |
przerwa kawowa | 11:00 – 11:15 | 11:00 – 11:15 | |
szkolenie | 11:15 – 13:00 | 11:15 – 13:00 | |
obiad | 13:00 – 14:00 | 13:00 – 14:00 | |
szkolenie | 14:00 – 15:30 | 14:00 – 15:30 | |
przerwa kawowa | 15:30 – 15:45 | ||
szkolenie | 15:45 – 17:00 |
LOKALIZACJA SZKOLEŃ:
Trener prowadzący:
Justyna Kozłowska – Senior Business Trainer
Od 17 lat wspiera firmy w budowaniu ich przewagi rynkowej dzięki, rozwijaniu kompetencji osób zarządzających oraz pionów handlowych. Inspiruje i motywuje ludzi do pracy nad własnym rozwojem, budowaniem ich kariery zawodowej oraz osiąganiem sukcesów zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym
Celem prowadzonych przez Justynę szkoleń jest zainspirowanie do samodzielnego poszukiwania niebanalnych i skutecznych rozwiązań. Pokazuje, jak budować zdrowe poczucie własnej wartości i pozytywne relacje z innymi ludźmi – współpracownikami, podwładnymi oraz Klientami. Prowadzi projekty rozwijające kompetencje managerskie oraz sprzedażowe dla wiodących organizacji biznesowych.
Należy do czołówki najlepszych Trenerów wywodzących się ze szkoły Gunthera Mach. W sposób innowacyjny wykorzystuje sprawdzony warsztat pracy trenerskiej Gunthera. Nawiązując z Uczestnikami szkoleń intensywny kontakt, inspiruje do kreatywnego myślenia i konsekwentnego działania.
Certyfikat szkolenia:
Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.