Menu Zamknij

KOMUNIKACJA MANAGERSKA

– kluczowe rozmowy z pracownikami

Cel i korzyści:

Rozwinięcie umiejętności efektywnej komunikacji menedżera w kontekście prowadzenia rozmów z pracownikami, szczególnie w obszarze stawiania celów, monitorowania efektywności, rozwiązywania problemów oraz korygowania niepożądanych zachowań.

Korzyści dla uczestników:

  • Doskonalenie stylu komunikacji z pracownikami, w tym umiejętności słuchania, zadawania pytań i udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej.
  • Poznanie technik prowadzenia trudnych rozmów i rozwiązywania problemów w sposób motywujący i wspierający.
  • Praktyczne narzędzia do diagnozowania i poprawy efektywności pracy zespołu.
  • Wzmocnienie umiejętności ustalania i realizowania celów.
  • Efektywne prowadzenie rozmów korygujących, podsumowujących i oceniających wyniki pracy.

Szkolenie prowadzi Kamil Kobus

Program szkolenia:

Terminy i organizacja :

AKTUALNE TERMINY SZKOLENIA

CENA ZA UDZIAŁ: 

3.500 PLN

(+ 23% VAT) za osobę 

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe oraz Dyplom ukończenia SZKOLENIA. 
Noclegi są dodatkowo płatne na miejscu w hotelu – nieuwzględnione w cenie szkolenia. Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu w atrakcyjnej cenie.

Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów

HARMONOGRAM SZKOLEŃ:

 Dzień IDzień II 
szkolenie09:30 – 11:0009:00 – 11:00 
przerwa kawowa11:00 – 11:1511:00 – 11:15 
szkolenie11:15 – 13:0011:15 – 13:00 
obiad13:00 – 14:0013:00 – 14:00 
szkolenie14:00 – 15:3014:00 – 15:30 
przerwa kawowa15:30 – 15:45  
szkolenie15:45 – 17:00  

LOKALIZACJA SZKOLEŃ:

Hotel DeSilva

Warszawa Piaseczno

ul. Puławska 42
05-500 Piaseczno
www.desilva.pl/piaseczno/

Trener prowadzący:

Trener Mach & Partner Consulting Kamil Kobus, szkolenia zarządzanie, sprzedaż

Kamil Kobus – Trener, Coach, Konsultant

W swojej karierze trenerskiej spędził ponad 500 dni na prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta, komunikacji, negocjacji oraz zarządzania czasem i ludźmi. Ma doświadczenie zarówno w prowadzeniu prezentacji dla szerokiego audytorium, jak i szkoleń metodami aktywnymi w kilkuosobowych grupach. Szkoli sprzedawców i pracowników innych specjalizacji, a także kadrę kierowniczą małych i dużych przedsiębiorstw. 

Dzięki bogatemu doświadczeniu w biznesie Kamil buduje treści przekazywane podczas szkoleń na ciekawym połączeniu teorii z praktyką. Projektowane przez niego ćwiczenia i case studies bazują zazwyczaj na faktycznych sytuacjach zaobserwowanych w życiu zawodowym. Podawane przykłady dotyczą realnych sytuacji, firm i ludzi – z pełną dbałością o zachowanie należytej poufności. Od strony metodologicznej szkolenia prowadzone przez Kamila opierają się na dynamice procesu grupowego. Uczestnicy mogą nie tylko słuchać, ale również doświadczać i dyskutować dobrze się przy tym bawiąc. To wszystko dzieje się po drodze do osiągnięcia celu szkolenia, do którego uczestnicy prowadzeni są pewnie, bezpiecznie i z poszanowaniem ich indywidualnych potrzeb.

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia managerskie:

Weź udział w SZKOLENIU

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu KOMUNIKACJA MANAGERSKA – kluczowe rozmowy z pracownikami
poprzez nasz formularz

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.

POWRÓT

DO STRONY GŁÓWNEJ