Menu Zamknij

Kamil Kobus

Trener, Coach, Konsultant

W swojej karierze trenerskiej spędził ponad 500 dni na prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta, komunikacji, negocjacji oraz zarządzania czasem i ludźmi. Ma doświadczenie zarówno w prowadzeniu prezentacji dla szerokiego audytorium, jak i szkoleń metodami aktywnymi w kilkuosobowych grupach. Szkoli sprzedawców i pracowników innych specjalizacji, a także kadrę kierowniczą małych i dużych przedsiębiorstw. Jak twierdzą uczestnicy jego szkoleń, na sali szkoleniowej.

Jest dyplomowanym Trenerem Biznesu i Coachem. Od 1996 roku nie rozstaje się ze sprzedażą, która stała się jego życiową pasją. Osiągał sukcesy jako sprzedawca, kierownik i dyrektor sprzedaży w zespołach obsługujących Klientów i sprzedających usługi informatyczne, reklamowe, finansowe i doradcze zarówno na rynku detalicznym, jak i B2B.

Dzięki bogatemu doświadczeniu w biznesie Kamil buduje treści przekazywane podczas szkoleń na ciekawym połączeniu teorii z praktyką. Projektowane przez niego ćwiczenia i case studies bazują zazwyczaj na faktycznych sytuacjach zaobserwowanych w życiu zawodowym. Podawane przykłady dotyczą realnych sytuacji, firm i ludzi – z pełną dbałością o zachowanie należytej poufności. Od strony metodologicznej szkolenia prowadzone przez Kamila opierają się na dynamice procesu grupowego. Uczestnicy mogą nie tylko słuchać, ale również doświadczać i dyskutować dobrze się przy tym bawiąc. To wszystko dzieje się po drodze do osiągnięcia celu szkolenia, do którego uczestnicy prowadzeni są pewnie, bezpiecznie i z poszanowaniem ich indywidualnych potrzeb.

Szkolenia prowadzi w języku polskim i angielskim

Prowadzi

m.in. szkolenia:

  • Zarządzanie zespołem sprzedaży
  • Komunikacja interpersonalna i asertywność,
  • Sztuka prezentacji, techniki sprzedaży i negocjacji,
  • Psychologia sprzedaży i wywieranie pozytywnego wpływu na decyzję Klienta
  • Strategia i organizacja działów handlowych przedsiębiorstw,
  • Planowanie handlowe i zarządzanie sprzedażą,
  • Prowadzenie rozmów rocznych z kluczowymi Klientami,
  • Profesjonalna obsługa Klienta i budowanie długotrwałych relacji,
  • Telesprzedaż i telemarketing,
  • Budowanie efektywnych zespołów, kierowanie ludźmi i motywacja,
  • Prowadzenie zebrań i szkoleń dla trenerów

Poznaj naszych

Pozostałych Trenerów

POWRÓT

DO STRONY GŁÓWNEJ