Marcin Fidziński
Trener biznesu, Coach, Konsultant
Wieloletni sprzedawca z bogatym doświadczeniem handlowym między innymi w dziedzinie telekomunikacji, branży wydawniczej i edukacyjnej, sportowej, medycznej oraz farmaceutycznej.
Pierwsze kroki na sali szkoleniowej stawiał w 2013 roku, gdy jako Konsultant Edukacyjny największego polskiego wydawnictwa oświatowego pioniersko wdrażał edukację zdalną do szkół podstawowych oraz gimnazjów. Od tamtego czasu dba o rozwój własnych kompetencji i wiedzy. Ukończył podyplomowo Psychologię w Biznesie, Szkołę Trenerów Biznesu, Szkołę Coachów oraz zdobył kilkanaście licencji i uprawnień niezbędnych do prowadzenia efektywnych procesów szkoleniowych. Chcąc być na bieżąco z biznesem ukończył studia MBA i z entuzjazmem poszukuje kolejnych wyzwań.
Jest zaangażowany w liczne procesy szkoleniowe w zakresie między innymi sprzedaży, zarządzania, wystąpień publicznych, autoprezentacji, wywierania wpływu i wielu innych w obszarze szeroko rozumianych kompetencji miękkich. Wspiera procesy sprzedaży, audytuje, doradza i pobudza do wdrażania nieszablonowych rozwiązań.
Prywatnie Były muzyk rozrywkowy, multiinstrumentalista, bluesman. Żeglarz jachtowy, miłośnik dalekich podróży. Sportowiec amator (trening siłowy, hardstyle kettlebell, bieganie, pływanie, biegi OCR). Zachłanny na nowe technologie i gadżety.
We współpracy z Mach & Partner Consulting, doradza firmom i szkoli pracowników w zakresie:
- Sprzedaży doradczej
- Obsługi klienta
- Cyfrowych kompetencji handlowca
- Technik negocjacyjnych
- Zarządzania sprzedażą
- Doskonalenia kompetencji managerskich
- First-Time Manager
- Budowania synergicznych zespołów
- Delegowania zadań i motywowania pracowników
- Wdrażania modeli DISC/FinxS Sales Assessment do organizacji
Szkolenia otwarte
to nie wszystko!
Zobacz inne szkolenia tego trenera:

Prowadzi
m.in. szkolenia:

- Zarządzanie zespołem sprzedaży
- Komunikacja interpersonalna i asertywność,
- Sztuka prezentacji, techniki sprzedaży i negocjacji,
- Psychologia sprzedaży i wywieranie pozytywnego wpływu na decyzję Klienta
- Strategia i organizacja działów handlowych przedsiębiorstw,
- Planowanie handlowe i zarządzanie sprzedażą,
- Prowadzenie rozmów rocznych z kluczowymi Klientami,
- Profesjonalna obsługa Klienta i budowanie długotrwałych relacji,
- Telesprzedaż i telemarketing,
- Budowanie efektywnych zespołów, kierowanie ludźmi i motywacja,
- Prowadzenie zebrań i szkoleń dla trenerów